IVR

Home » Solutii » IVR

 

Categorii :

Software-ul Alcatel-Lucent OmniTouch Premium Edition va oferă  posibilitatea integrarii si software-ului de IVR, respectiv de raspuns interactiv la apelurile primite de compania Dvs. Acest software automatizeaza unele dintre apeluri gestionate de agentii de call center cu ajutorul asa numitelor „apeluri de calificare”. Aceasta functie caracteristica este parte din solutia de call center ALCATEL si nu are nevoie de un server dedicat sau orice alte echipamente specifice.Functiile majore, cum ar fi "ascultare mesaje", "acces baza de date", "propunere meniuri de selectie" sau chiar "apelurile de transfer" sunt toate posibile în cadrul pachetului de baza.

”Visual IVR” permite de asemenea utilizatorilor sa caute informatii în bazele de date pentru rutarea apelurilor, conform datelor colectate. Si pentru a eficientiza activitatea Dvs intr-o masura mult mai mare, „Visual IVR” poate fi accesata din interfaTa „Visual CC”, care permite apeluri pentru „calificare” chiar si atunci când acestea sunt înca într-o coada de asteptare.

De asemenea, Alcatel-Lucent OmniTouch Premium Edition  se interfateaza cu platforma de voce specializata Alcatel-Lucent CCIVR si platforma de voceGenesys (GVP), în special atunci când este necesara utilizarea functiilor de conversie „text în vorbire” sau „recunoasterea vorbirii”.

Utilizarea unei platforme de IVR,determina costuri  în medie, de zece ori mai mici decat cele implicate de interactiunea unui agent de call center. Timpul de asteptare poate fi redus la câteva secunde atunci când functia de „pre-calificare a aplurilor” este utilizata. Aproximativ 47% din companiile de call center utilizeaza un IVR. In anumite industrii, cum ar fi de exemplu domeniul telecomunicatiilor, aproape 100% de apeluri sunt luate de un IVR. De fapt,cu cat sunt mai multi agenti de call center implicati cu atat mai necesara este utilizarea unui IVR.

 

Functii specifice IVR:

• interfata utilizator Visual CC cu reutilizarea conceptelor de matrice CCS

• capabilitati de configurare drag-and-drop Visual CC Windows Explorer

• rutare si distributie email si voce amestecate

• flux contact bazat pe tipul de calificare a serviciului

• prompt-are apel Visual IVR cu cautare DB

• Visual IVR (Interactive Voice Recognition) incorporat reutilizând resursele OmniPCX, fara hardware suplimentar

• Visual IVR (Interactive Voice Recognition) pictograma navigator selectata din toolbar-ul interfetei de utilizator Visual CC

• Visual IVR (Interactive Voice Recognition) creare script prin pictograme drag-and-drop

• integrare optionala cu IVR cu caracteristici complete

Download specificatii Pentru mai multe detalii contactati-ne!